Diskuse

Typický Čech mě rozesměje

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

ctenar1970

26. 4. 2011 12:34
Zlate rucicky v cizich kapsach

A kdyby byly ''''objeveny",pusy hned zpivaji znamou pisen"My nic,my..." ;-D.Karma pro vas,ovsem.R^

0 0
možnosti
R

Roman36a

26. 4. 2011 13:09
Re: Zlate rucicky v cizich kapsach

Často zpíváš? :-)

0 0
možnosti
BT

bedik

26. 4. 2011 11:31
kde jste byla.....

...v Rožnově? Já byl na mnoha místech a mohu říct, že Češi patří k slušným turistům 

na rozdíl od Rusů.......i když před 20-15 léty to možná trochu pravda byla... 

0 0
možnosti
MP

Martin V2

26. 4. 2011 11:24
jaká cestovka

S jakou cestovkou jezdíte?

Jezdím sám a s takovýma Čechama se nepotkávám. Kde je potkáváte vy? Vy vlastně nikdy, Vy taková nejste!;-D

Mnohdy je jednodušší si nějaké jídlo a pití přibalit sebou, než hledat restauraci, kde Vám dají najíst.

0 0
možnosti
R

Roman36a

26. 4. 2011 10:51
Byl jsem na čtyřech kontinentech,

navštívil jsem velkoměsta s X miliony obyvatel, i zapadlé osady kde bylo pár lidí, ale s hospodou kde by se platilo do kalíšku, jsem se ještě nesetkal.... Je celá řada destinací a to nejen v Chorvatsku, kde si Čechy oblíbili a považují nás za velmi slušné a nekonfliktní turisty ochotné za solidní služby zaplatit. Fakt nevím čemu se tak směješ husičko. Možná vlastní hlouposti. Jo, když jedu třeba do Francie, tak si s sebou beru řízky. Hledat kvalitní restauraci se mi nechce a na olezlou bagetu od benzínky vážně nemám chuť.

0 0
možnosti
ČP

nemorose

27. 4. 2011 0:42
Re: Byl jsem na čtyřech kontinentech,

Tak nevím, kde jsi všude cestoval...Slečna má pravdu, i když si nemyslím, že češi - turisté jsou póvl. To spíše naopak, ale o tom tak docela ta slečna nemluví.

0 0
možnosti
PH

petrph

26. 4. 2011 10:35
ale jo holka

Tak až budeš vydělávat a pojedete s rodinou na dovolenou do zahraničí, tak ty řízky nechej doma a zajděte si na jídlo někam do interhotélu...:-)

0 0
možnosti
ČP

nemorose

27. 4. 2011 0:44
Re: ale jo holka

Ano správné doporučení. Totéž já dávám svým hostům, Téměř polovinu netříděného odpadu v našich apartmánech tvoří jídlo, které si lidé s sebou přivezou a pak zjistí, že místní ceny jsou srovnatelné s našimi, českými. Nikomu pak nechutná žvýkat týden starý chleba...

0 0
možnosti
SS

Sergeant survived

26. 4. 2011 10:09
Při hodině češtiny

požádejte o vysvětlení přísloví "Podle sebe soudím tebe"

0 0
možnosti
DG

Dan G.

26. 4. 2011 10:07
Typický Čech

Pravděpodobně máte pravdu v tom, že i tací Češi se najdou. Na druhou stranu se nemohu zbavit dojmu, že ve svém hodnocení našeho národa vycházíte ze stereotypů, které platily možná ještě před 10 nebo 15 lety. Nemohu si pomoci, ale mě to až tak zlé nepřipadá. Skoro bych řekl, že dnes už se spousta Čechů za své chování rozhodně stydět nemusí, a to ani v zahraničí. Jinak přeji pěkný den.:-)

0 0
možnosti
TV

t.varga

26. 4. 2011 10:06
dobrý den

článek se mi nelíbil

ale nevadí, chce to to zkusit znova a raděj trochu jinak R^

0 0
možnosti